tisdag 18 oktober 2011

När det regnar tar man det lugnt


Förutom Lillasysters feber,
som lyst med sin frånvaro hela dagen,
så löper även hunden,
vilket innebär inget hunddagis,
*suck*
så idag har jag förrutom att vara varldens bästa mamma,
även varit världens bästa matte,
Jag har nämligen sytt en liggplats åt Ella eftersom alla vanliga ställen,
oftast mattor och fåtöljer,
är off limits just nu

Ära vare Gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden...
Taahdaah ! :
Består av 1 st syntettäcke a 25 kr från IKEA som vikts 2 gånger
och ett överdrag av komönstrat fluffigt tyg som jag sytt själv
- och:
Nej, vi har inte kuperat henne,
hon var bara så glad så mobilens kamera inte hann med...

2 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Vilket mys! Löpande hund är dock inget mys. Det är blää! :) Och om prettomust har du helt rätt! :D

Helena m. 4 sa...

@ Gårman - Visst har jag !