torsdag 28 juli 2011

Mer proteiner åt folket...


Dagens frukost:
3 äggvitor (inget kolesterol-tjafs-val, utan jag äter bara av gammal vana inte äggulor sedan barnsben - det är äckligt...)
2 LCHF-mackor med philadeliphiaost och kalkon

Eftersom jag faktiskt lyckades hålla vikten i Danmark,
trots 2 veckor med wienerbröd,
aaahhh - tur att vi svenskar inte kan göra Macronsnitter...
minimalt med motion,
även om jag faktiskt fick in 3 rundor på 5 km, 8 km och 5 km (!),
så ska jag försöka bita ihop lite nu under min mycket envisa förkylning.

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Jag träffade en tjej på gymmet i måndags som förlorat 25 kilo i PT-kampen (googla). Vi pratade om träning på semestern och hon sa: Fan Ellen. Jag tränar som ett djur och äter rätt 50 veckor om året. Två veckor får det vara värt att skita i allt.
Jävligt snitsigt sagt/ Fylle-Ellen (när-hade-vi-date?)

Helena m. 4 sa...

Nä, hon har såklart rätt, men det är ju så sporrande när man ääääntligen är på väg åt rätt håll...
Ang. dejten. Vi kommer i massor den 12:e och fyller din pool Ellen
- hoppas du hinner hem tills dess ;-)