torsdag 28 juli 2011

P-O-W


Jepp,
det blev som jag trodde,
"Dumma mej" är numer en Prisoner Of War i norra Danmark,
visserligen svarade de på mitt mail men eftersom skitfirman ville ha 39:50 danska kronor (!) för att skicka hit den så blir det inget av med det *gaahhhh*
(snabb huvudräkning: ca. 50 SEK)

Det blir f**n nästan billigare att beställa en sprillans ny från cd.on eftersom de just nu rear ut 3 filmer för 200 spänn,
så det tänker jag av princip göra,
jag kommer även att återkomma till varför jag inte avser att betala en enda spänn till till dum-firman i Danmark - men inte just nu...

1 kommentar:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Grrrr!
Så var de visst inte så intresserade av att bli positivt omtalade i Schweden... Tänk, så lite det hade krävts för att göra kunden glad... Knasbollar.

Kram!