söndag 24 juli 2011

Har ni saknat mig?

Hej,
jag är tillbaka,
har ni saknat mig ?

Jag har varit 2 veckor i ett regnigt Danmark,

okej'rå,
vi har haft ett par soliga dagar på stranden,
med bad och sandgrävande barn,

men jag har aldrig varit med om att ha såååå dåligt väder någonsin en sommar i Danmark,
och då har jag ändå varit där sedan jag var dryga året gammal,
gaaahhh,
dock var det väldigt skönt på stranden igår,

och vi hade inte riktigt någon lust att packa ihop för att åka hem,
men visst,
det är skönt att vara hemma igen...

5 kommentarer:

Ting sa...

Lika väder som i Sverige ungefär.
Tråkigt att du blivit sjuk!
Krya på dig snabbt!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

JA! Jag har saknat dig!
Välkommen hem!
Nu kommer solen. Och jag börjar jobba i morgon... Grrr...

Kram!

Sus sa...

Är det där du varit?! VI har haft riktigt fint här på Bästkusten, men nu har det varit tråkväder i tre dagar...

Chrissan sa...

Välkommen hem, klart du är saknad.:)

Fräsigt sa...

Saknad!!! Tuppenja! Välkommen tillbaks!/ Ellen