söndag 22 maj 2011

Kört - på mer än ett sätt...


Några av er minns säkert mitt försök till postorderhandling av bikiniöverdel för ett tag sedan,
moahahahahaaa...
ja ja,
iallafall,
jag tog en ny sväng häromdan,
fast i en fysisk butik där man faktiskt kan prova innan man betalar och får hem sakerna,
men vet ni,
det gick inte så mycket bättre det,
och nej,
det finns inga bildbevis på detta heller,

nu börjar det ju närma sig sommar,
så om inget mirakulöst händer,
som att de fyller ut sig magiskt över en natt,
eller hissar upp sig ett par våningar,

så vet jag faktiskt inte hur jag ska lösa situationen,
men,
jag kanske blir jäkligt solbränd på ryggen i år,
- för jag lär ju få ligga på mage hela sommaren...

3 kommentarer:

Helene sa...

Men du, det finns två gamla anrika affärer uppe på Söder i Spenaten som kan det där med boobisar. Har du varit dit?

Helena m. 4 sa...

Nope - så insatt i Spenatens affärsutbud har jag tydligen inte hunnit bli än... du får väl maila mer info: mittispenaten@hotmail.com

Helene sa...

Mail är på väg =)