torsdag 5 maj 2011

Hinner nästan inte...

Just nu är det mycket,
jättemycket,
känner att jag inte hinner allt jag vill,
och mitt i allt har jag en massa saker jag måste hinna,
som påverkar andra nära mig,
jag tror det kan kallas stress det jag upplever nu,
på något sätt
*djupt andetag*
mycket är roliga saker,
många andra är fortfarande delvis oklara,
trots att de redan påbörjats,
och en jättestor och kul men kostsam sak ska vi ta beslut om imorgon,
dock är det alltid lite ångestfullt (iallafall för mig) när pengar rullar fort,
i morgon hoppas jag även hitta ett hunddagis som funkar för Ella eftersom hon får för lite tid här hemma på dagarna,
en tillfällig lösning fram till sommarlovet,
sen hoppas jag vi är ikapp oss själva igen
- men jag har inte för avsikt att tappa bort bloggen,
eller er...

2 kommentarer:

Sus sa...

Minstingens hund flyttade idag...Om ni behöver hjälp menar jag...Hin går ju på Real...djurskolan du vet =)

Och andas!

Helena m. 4 sa...

Tack Sus... jag lovar att andas
Det är mycket mer hund än Elvis, stor, stark, "tonårsmuppig" och envis, men vi får se, det löser sig säkert i morgon...