måndag 2 maj 2011

Hata hunden

I ett kort ögonblick av förvirring,
och med en mobiltelefon vid örat,
när jag föste ut två barn till bilen i morse för att åka till dagis,
lyckades jag glömma att vi har en bäver/flistugg som bor i vårt kök,
vilket i praktiken innebär att vi måste plocka undan ALLT på bord och bänkar som kan uppbringa minsta lilla intresse hos en snart 9 månaders tuggmaskin,
detta gjordes alltså INTE i morse,
jag bommade två saker,
två tekniska saker,
sen glömde jag även att ställa in smöret och den skivade kalkonen,
men de två rörde hon inte,
hon har klara prioriteringsproblem helt uppenbart
ja ja,
åter till tekniken,
en lever och en är dödligt skadad...
*snyft*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va skönt det är med en liten hund som inte når upp på bänkar och bord!!!

Lysande ögonblick! sa...

Men neeeej. Tusan också. Jag har ju gått direkt på maten om jag var hund. :)

Ha en fin dag kära du!

Anonym sa...

Oj... sånt är inte kul...

Mina dagar sa...

Oj oj...men kul verkar Bävern ha haft de;)
Duktig vovve som INTE rörde smöret o kalkonen!!??

Ha en fin dag!

Fräsigt sa...

Men alltså, Ellaaaaaa. Inte mumsa tekniiiik. Inte!!!

Fru Gårman sa...

Ouch...