lördag 7 maj 2011

Hjärnan bakom allt


Det visste ni inte va' ?
att det var mitt lilla förslag att bloggträffen skulle hållas på Flyt,

Den dagen Sus var här och fikade kom vi att prata om VAR träffen skulle hållas,
nu när kryssningen inte blev på en båt,
men med tanke på båttemat Ting och Sus hade från början,
och med minnen av en massa trevliga AfterWork kvällar från när jag jobbade i Gamla Stan tidigare,
tyckte jag det var ett bra förslag,
kul att tjejerna fortsatte undersöka och sen valde att boka för ni verkar haft en fantastiskt trevlig kväll.

Synd att jag själv inte kunde vara med den här gången,
men så trevligt som ni verkar ha haft så lär det ju inte dröja sååååå länge innan det bokas nåt' nytt igen någon annanstans,
- och då ses vi garanterat !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra förslag! :) /Chrissan

Sus sa...

Jag berättade för flera igår att det var ditt förslag.

Bara att tacka! Det blev perfekt!