tisdag 3 maj 2011

På Ellens begäran:

Taahdaahh...
Lite badrumsbilder,
toaletten är en sån liten skrubb så där får jag inte till någon vettig vinkel,
men bjussar på en länk till närbilden av det fräsiga "sent 80-tals/tidiga 90-tals" mönstade motivkaklet som pryder väggen ovanför toaletten,

Badrum Före:


Toalett före:
minus toa och handfat

- och jag veeet...
det ser fräscht och fint ut,
men allt - och jag menar verkligen ALLT - håller på att gå sönder,
plus att förra ägaren gillade gulddetaljer,
överallt...
*spyr*

3 kommentarer:

Fräsigt sa...

Åh vad glamourigt - på min begäran!!!
Precis som du säger så känns det faktiskt helt okej. Men jag fattar. Men snart så!!! Kram och tack/E

ingenblogg sa...

Det finns ju potential.... kommer bli superkul att se när det är klart!

Anonym sa...

HAHA men gulddetaljer som är så fint *fniss fniss*