måndag 13 maj 2013

Seeeeeegt men ledigt

Go'måndag på er !
Ingen sol i Spenaten idag,
tyvärr,
har varit en skön helg med några timmar i solstolen,
men nu är en ny vecka på ingång.
och det blir en ledig måndag,
då förskola/dagis bestämt sig för att ha stängt idag,
antar att det är en planeringsdag i anslutning till långhelgen,
men jag klagar inte,
är trött som en klubbad flodhäst,
har sovit mer än nog i natt,
men det vill liksom inte ge med sig ändå,
har känt mig mer eller mindre som en klubbad säl den senaste månaden,
så i morgon ska jag boka tid hos hälsocentralen för att kolla en sak som jag fick påpekad för mig i helgen av ett av våra besök,
en sak som jag tänkt på en stund,
men inte direkt fått till det att kolla upp ännu,
Kanske ska lägga mig själv liiiite högre upp på prioritetslistan igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur smakade fläskytterfilén gick det bra med samma recept Nina?

Malla sa...

ja, klart att du måste sätta dig själv hööögt upp på priolistan!