tisdag 14 maj 2013

2,5 timmar

Swooosch...
2,5 timmar tog det från att jag matade in det första tecknet i min blocketannons,
den jag gått och dragit på i flera dagar,
den med ungarnas gamla cyklar,
2,5 timmar tog det tills dess att den första hojjen var såld och upphämtad av en lycklig pappa,
- snacka om att vissa saker går fort nu på våren...

Uppdatering:
Vips så var cykel nr. 2 såld...

Uppdatering:
Tjoff så var cykel nr. 3 såld...


Uppdatering:
Cykel nr. 4 är tingad och köparen kommer på torsdag...

2 kommentarer:

www.imitthuvud.hemsida24.se sa...

Visst är det underbart när man dels får tummen ur och gör det man dragit på ett tag? Och dessutom får pengar för det!

Anonym sa...

Om jag bara orkade lägga in på blocket och engagera mig... Men jag orkar inte. Vi gjorde det en gång när vi skulle sälja ett par fälgar till gamla Volvon. Vi har ingen koll på priser på sånt å la ut alla 4 för 1500kr. Vi blev nerringda... De där fälgarna kostade typ 3000kr styck. Hahahaha! Så klart blev det också tekniskt fel så vi kunde varken ta bort eller ändra i annonsen på 4 dagar... Efter det har vi inte försökt sälja nåt på Blocket.