måndag 6 maj 2013

8 x Tack...

Tack Ajax för den nya liljekonvaljdoften ni tagit fram som det inte behöver lukta kemisk citron i hela mitt hus mitt i natten,

Tack Vileda för den fina moppen jag av en slump köpte förra veckan

Tack Apoteket för Alcogel som man kan torka av möbler och trägolv med innan man svabbar,

Tack Miele för att ni gör fantastiska maskiner som håller år efter år efter år efter tvätt efter tvätt efter tvätt...

Tack Hemtex för era fantastiska nya percale-lakan med snygga möster så jag kan sova vackert idag

Tack mina 2 pigga natt-kräk-barn som tittar på tv och leker stilla idag

Tack solen för att du väljer att skina från en klarblå himmel så jag alternera mitt sovande med sov-solande


Tack och go'natt från Spenaten !

1 kommentar:

Skärp dig! sa...

Tacksamhet är vackert!

Ska prova liljekonvalj, gillar inte citron...

Sv: SJÄLVKLART har du en given plats i min läslista! Lagt till dig nu. Bloggen är fortfarande under uppbyggnad.. ;-)
KRAM!!