fredag 18 januari 2013

Yes ! - jag kan fortfarande...

Åh vad skönt,
nästan 1,5 timmar på löpband & cykel,
envist,
men skam den som ger sig,
segt ?
jo, lite,
men vägra ge upp är det som gäller,
hellre pausa och gå 1 minut för att sen dra upp farten till 10:an igen
(typ 6 min/km)
men gud vad det märks att sist jag var på gymmet var den 9:e december (!)
mer än en månad alltså,
shit - det är ju 40 dagar... eller räknar jag fel ?

ja ja ,
det viktiga är att jag kom iväg,
och gjorde det jag förutsatte mig att göra,
Vänligen notera: training effect 4,3 (av 5) *yay*

- och det bästa idag är ändå att jag i morse plötsligt kom på att mitt gymkort hade rymt,
det föll ut ur min väska och ner under sätet på kollegans bil häromdagen då vi bytte bil eftersom jag skulle köra hans till verkstan och byta extraljus 
- för nu var det han som blivit påbackad - och inte av mig..., 
okej - det i sig är ju inte så bra att det ligger där under sätet,
för där gör det ju ingen nytta,
speciellt eftersom kollegan idag åker till Danmark i 3 veckor,
men eftersom jag kom på det i tid hade han tid att svänga förbi och lämna det,
så nu har jag inga undanflykter... 
Ses igen i morgon gymmet !
- nu: duschen

4 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

BRA jobbat!!!
Sticker iväg om en stund - löpning även här...
Ha en fab dag, sötis!
Kram!

Chrissan sa...

Bra!!
Jag kör igång på söndag igen. Då är penicillinet uppätet och förhoppningsvis alla baciller också.:)

Hökis sa...

Bra jobbat!

Malin sa...

Vad duktig du är! Jättebra jobbat!