fredag 18 januari 2013

Idag är det visst fredag va'?

Igår... ?
nja,
vi kan väl säga att den dagen bara försvann liksom,
*poof*
borta,
idag däremot,
idag öppnar jag starkt,
har redan klivit upp - på vågen,
och det var inte så överjävligt som jag kanske trodde det skulle vara efter 1 månad utan träning men full med glufs glufs,
den hade i princip stått still,
kanske 1 kilo mer,
men inte värre än så,
så nu kan jag ju ta mig i kragen utan en alltför stor uppförsbacke... yay !

- och det ska jag också,
har en date med löpbandet och träningscykeln på gymmet som jag inte sett röken av sen lååååångt innan jul,
får väl se om pulsklockan exploderar,
eller om jag förvandlas till en astmatisk flodhäst efter 2 minuter,
kondition är ju som bekant mer av en färskvara än man kan tro,
ja,
jag får väl återkomma med resultat när jag tagit mig hem igen,
Tjingeling !

Inga kommentarer: