fredag 4 januari 2013

Sömnlös i Spenaten...

Sorry för oklarheten igår,
hade det varit en "huspryl" typ en värmepanna
(vi har bergvärme, så det hade verkligen kostat apmycket...)
då hade jag nog skjutit mig själv...
men nä,
riktigt så oglamouröst och illa var det inte,
inte heller köpte vi en bil,
även om jag gärna skulle byta upp mig även där,
nej,
vi slog till på en ny säng...
den såg ut ungefär såhär:
fast i ungefär den här färgen, men lite mörkare:

och vi fick en sänggavel värd 9000 kr på köpet...

- och sängen ska faktiskt hålla minst 20-25 år...

Kan vara väl investerade stålars,
eftersom jag inte kan sova just nu,
har inte kunnat på ett par dagar,
vilket kommer att bli sjukt jobbigt nästa vecka när jag börjar jobba igen...
låg och vred mig till 02:30 när jag gick upp,
sen försökte jag somna vid 03 igen,
tror jag lyckades eftersom jag vaknade av mannens klocka vid 7-knycket i morse,
men pigg är jag inte,
och påsar under ögonen har jag,
- inte mycket snyggt här idag alltså...
*suck*

5 kommentarer:

Anonym sa...

En bra säng är guld värd. Hoppas du får tillbaka sömnen till nästa vecka.

Nica sa...

Underbart m ny säng! Fast det hjälper inte alltid mot sömnlöshet. Den går över när man Måhåhåste gå upp.... Det blir bättre :) Men fin var den!

nillas liv på pinnen sa...

Fast vem behöver sova när man har en sån där tjusig frisyruppsättning? Vem KAN sova med den undrar man ju också.

Suzan sa...

Nice! Blev en ny säng här med för inte så länge sen, såååå skön!

Helena m. 4 sa...

ha ha Nilla, håret är betydligt rakare idag än när jag gifte mig, mer Medusahår som bekant:
http://mittispenaten.blogspot.se/2011/08/harresande.html