måndag 28 januari 2013

överlevde...

jo då,
jag överlevde arbetsveckan,
men känner mig lite som en urpyst ballong,
seg och håglös,
kan ha nåt att göra med att jag var på jobbet idag igen,
för att avsluta det jag inte hann med (läs: orkade ta tag i förra veckan)
trodde liksom det skulle vara lättare idag,
men inte,
inte alls faktiskt,
alltså,
det var inte svårt på något sätt,
men orken fanns liksom inte där som jag hade väntat mig,
kan ha att göra med att förra veckan var en berg o dal bana utan dess like,
kan ha att göra med att det var osedvanligt tråkigt folk på jobbet förra veckan,
schemaläggningen var liksom så att de kuliga var antingen lediga eller på kurs,
så det var osedvanligt o-skoj,
men men,
jag deppar inte,
många har det mycket tråkigare på sitt jobb än vad jag har,
och det kan ju inte vara roligt jämt,

humh,
imorron står det tok-sova på schemat,
- sen får vi se om det blir folk av mig igen...
(känns som blogglusten pyst ur mig också...)

Inga kommentarer: