måndag 20 januari 2014

snurrig

Var hos doktorn idag eftersom jag inte blir bättre,
mest för att utesluta att det är nåt,
och mycket riktigt,
inget annat än ett elakt virus,
Inflammerade bihålor, 
svullen i näsa och svalg,
vätskeansamling i höger öra,
ingen medicin men vila, Nasonex, och tålamod,
så jag ligger på soffan (och i sängen ett par dagar till...)
trist, men så är läget...
vill inget hellre än att träna och sätta tänderna i det nya året,
Men det verkar få vänta ett tag till...
Jobbet...?
Ja, humh... längtar väl inte direkt dit, men inser att det snart kommer att börja svida i plånboken... 

Uppdatering:
Ha ha ha...
Insåg när jag publicerat och läste rubriken att jag glömde skriva det jag tänkte på för 5 minuter sen när jag började skriva inlägget...
Jag var visst så snurrig att jag glömde checka ut parkeringen vid vårdcentralen och fick åka tillbaka en timme senare när jag såg incheckningslappen i bilrutan... Suck...😵

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Näe men krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig!