tisdag 21 augusti 2012

Måste nog börja ragga lite...

Hoppsan,
nästa lördag den 25:e springer jag och Cecilia LCHF-loppet på Djurgården,
humh,
- det kanske finns någon som har lust att komma och heja på oss ?

Jag har redan raggat på FräsigtAnna
och hon har i ett svagt (och lätt salongsberusat?)
ögonblick lovat att komma och skänka sina sympatier och hurra-rop,
Vad tror ni,
finns det någon mer där ute ?

Typ vid 12-knycket startar första startgruppen,
vilken jag inte räknar med att tillhöra,
men i alla fall,

Fundera på saken...

6 kommentarer:

Malla sa...

hm, nu på lördag eller? den 25te? då kommer jag inte :P men heja er!

Fru Venus sa...

Sista helgen i aug lär jag ska vara på Djurgården och heja!?

Anonym sa...

Åh det vore ju trevligt med en hejarklack! Shit nu blev jag nervös!

Ann-Sofie sa...

Sympatier och heja rop har ni från mig även om det är liitee långt ifrån :)

Heja heja.

Kram

Ting sa...

Jag ska fira min 15-åring med en jättetårta. :)

Anonym sa...

Skulle gärna men op på fredag. Men hejar på tjejmilen i alla fall. :)