fredag 26 augusti 2011

Tänkte du verkligen igenom det Anna ?

Fräsigt-Anna,
darling
jag tycker definitivt att du ska springa lokalloppet,
även om det är urbota töntigt formulerat på flertalet ställen på hemsidan,
jag menar - hallå vem har skrivit följande:
"
Vem vet, kanske Ove Sundberg tittar ut från sitt hus eller att självaste Fredde kommer körandes på sin segway...."
ja ja,
och "Överklass" ter sig väl som självskrivet - va'?,
...men har du läst igenom vad du får för de 200 baloubas du betalar?
Jag tror att det finns fler än jag som kommer att stämma in i kören som kräver att detta ska läggas upp på bloggen:


- det inser du va' Anna ?
moaahahahaaa...

man brukar ju vara så snygg efter en mils flåsande - eller hur?

1 kommentar:

Anna sa...

Nu talar vi om mig här och jag är ju ALLTID snygg!
Kom igen nu, låt inte det vara en dålig ursäkt! :)