onsdag 17 augusti 2011

Sent ska syndaren vakna

Alltså,
nu har jag ju inte syndat direkt,
eller vaknat särskilt sent,
utan igår var jag ute och intervallsprang drygt 6 km,
den slingan som jag flåsade mig igenom förra sommaren,
men med den stora skillnaden att jag inte flåsar lika mycket nu,
och jag orkar springa mycket längre sträckor än förra sommaren,
tänk va',
att det skulle ta nästan 4 decennium innan man fattar att det faktiskt kan vara kul det här med att springa,
jag har ju inte kunnat göra något sedan vi kom hem från Danmark pga. en väldigt envis förkylning som satt i halsen,
och hör och häpna,
jag har nästan känt mig rastlös under den här tiden eftersom jag inte kunnat träna,
och det måste ju ända vara ett bra tecken...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja heja!!!!!!
Vackra rosor har du också, heter de Peach?

Helena m. 4 sa...

Tack, till båda
- och jag vill minnas att det stod Peach på blomlappen/krukan.
De är fantastiska, och stora.

Lysande ögonblick! sa...

Låter som ett mycket bra tecken. HEJA DIG!