måndag 5 juli 2010

See ya' Stockholm !


Jag var i Stockholm över dagen idag.

Kul att se att inget förändrats under det snart året jag bott i Spenaten. Samma jävliga trafik, och överjävliga vägarbeten.

Satt i 45 minuter mellan Järva Krog och Haga Norra - 45 minuter !
WTF !?!
Det ska ta 3 minuter, max...

På vägen hem hann jag precis förbi Pampas innan en lastbil välte och blockerade ALL norrgående trafik i sisådär två timmar.

För varje dag som går framstår livet här mitt i Spenaten som ett allt bättre alternativ.

3 kommentarer:

Sus sa...

Sthlms baksida =)
Du skulle svängt av och lagt dig i Hagaparken istället.

Fräsigt sa...

Vad gör du häääär? Härligt.
Det mest sinnessjuka är att man inte ens reagerar på trafiken längre. Alls. Det, min vän. Är sinneesjukt.

Klankis sa...

Helt galet. MC skulle man ha.
Hm.