onsdag 20 februari 2013

Vad jag gör ?

Jobbar jobbar jobbar,
men det är som vanligt varierat och roligt.

Oj vad skoj det var i lördags,
Vissa hade jag inte sett på 10 år,
Men när vi kramats var det som vi sågs senast i förrgår - så himla skönt och enkelt !
Andra hade jag aldrig träffat,
Några fullständiga knasbollar, andra bara hysteriskt roliga och någon mer sansat vuxen...
Men vi skiljdes som nya goda vänner när kvällen var slut...
- och vad vore det här för blogg utan (lör-)dagens outfit:

5 kommentarer:

Mammy sa...

Vilken pingla!! :D
Härligt med gamla och nya vänner.

Ann-Sofie sa...

Fiiint!!!

Helena m. 4 sa...

Tack snälla, jag hade verkligen en toppenkväll, längtar redan till nästa tillfälle...

Malla sa...

jädrans vad du är snygg!!

Helena m. 4 sa...

Åh Malla, om du visste vad jag behövde den kommentaren idag...
Tack söta.