torsdag 14 februari 2013

Ha ha ha så det slant sig...

Ni vet den där sidan med felstavningar skapde av iPhone,
Damn you aoutocorrect,
well,
jag lyckades med min alldeles egna igår kväll,

Satt i soffan och textade med en av killarna på jobbet ang. något jag hört inte fungerade så bra just nu,
och ville höra vad den senaste utvecklingen var,
och om de hade en lösning på gång,
och taahdaaah:
Helt plötsligt kickade min autostavning in,
och jag upptäckte det inte förrän efter att jag skickat såklart,
hann precis slänga iväg min rättelse exakt samtidigt som han reagerade på vad han läste,

för seriöst,
slut - det är inte världens bästa ord att skriva till en engelskspråkig person,
"slut" betyder ju liksom inte sluta på engelska direkt...

Tur att vi har samma sorts humor...

2 kommentarer:

Agneta sa...

Hahahaha! Sådant är så himla roligt :)

Ann-Sofie sa...

Hehe, jo sånt händer ibland när jag skickar sms till sambon :)