måndag 15 juli 2013

Shoppelishop...

humh...
satt vid datorn alldeles nyss,
och helt plötsligt hade jag köpt en sak till mig,
ett klädesplagg,
sånt där som andra har och ser snygga ut i,
som jag tittat på,
men aldrig vågat köpa själv,
mest för att jag hatar plagg som hänger oanvända i garderoben,
speciellt om det handlar om dyra såna,
och det här har varit dyrt,
tidigare,
nu var det halva priset,
och det är väl egentligen också dyrt,
men ja ja...
den här blev det:
 
Snälla säg att det kommer att bli fint...!

- och förresten skyller jag allt på Mona eftersom det var hennes blogg jag läste precis innan jag surfade in hos PlainVanilla... 
- fast jag valde med broderier fram, inte med bling/blupp/nitar... 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du blir jättesnygg i den!!!!
Efter allt springande är du VÄRD att ha den.

Anonym sa...

Attans vad bra den kommer bli på dig!!

Kram!!! <3

Potatisåkern... ;D