söndag 14 juli 2013

Latmasken kröp ut...

Fatta,
jag kom iväg...
PT:n och jag tog tag i varandras nackskinn och drog ut oss,
skavde av ytterligare nästan 40 sekunder på min 6 km runda,
är nu nere på 38:28:7
men det går ju inte lätt på nåt' sätt,
jösses,
skulle behöva större lungor känns det som,
(eventuellt i kombination med mindre boobs...! ) 
och en lite mindre siffra på vågen skulle ju inte skada,
men en snittfart på 6:25 är ju inte att förakta
- hurra !
Nu: dricka vatten som en kamel,
- och soffan lockar ju litegrann måste jag ju säga...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhh så härligt!
Imponerande sommaraktivitet.

Chrissan sa...

Hurra så bra! En minut bättre än mig.

Anonym sa...

Bra jobbat! Du kämpar på så bra. Men du vet att lchf loppet i år bara är 5 km va?! Jag tänkte om det är därför du kutar 6 km hela tiden....

Kram Cissi
Http://cissispringer.wordpress.com

Helena m. 4 sa...

ha ha, nä Cissi,
jag har faktiskt noterat att de kommit till sans och strukit den första och sista idiotiska terrängbiten och därmed minskat med en kilometer på loppet, nä, jag kubbar 6 km eftersom det är en bra slinga hemma, och jag bränner lagom många kcal... och jag vill orkar mer, siktar lite hemligt på att klara en mil på någon slags tid innan sommaren är slut - att orka är mitt mål...

Chrissan & anonym - tusen tack, allt pepp är bra pepp!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
äppelblomman sa...

Du är grym! De är då härligt när man klarar av sina mål!! Hejja dej!❤
Kram K