onsdag 15 juni 2011

Och bilen går bra ?

jo då,
idag går bilen bra,
på ett nylagat däck för 250 kr,
plus hyrbilskostnad a' 599 kr,
dock ska Hertz ha cred. eftersom vi inte behövde tanka upp bilen då vi fick låna (hyra) en bil som de ändå skulle tvätta och sälja nu i veckan,
så ni kan ju fatta vilken bil vi körde under dagen igår även om vårt däck var lagat och klart redan vid lunch...

Det sker framsteg i köket också,
det är väl det som gör att jag står ut en vecka till,
eller ska man vara petig kommer ju köket redan på måndag,
*hurra !*
såhär är dagens status:

3 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

HEJA! Snart är det klart och sommarens frid kan börja. :)

Mina dagar sa...

Här såg det ut så där för några år sedan och jag är impad av att sambon och jag inte gick skilda vägar då!!:)

Hoppas det går bra för er i röran och med alla besluuuuut som MÅSTE tas!!!!!

Ska bli kul att få se det färdigt!

Kram Eva

Gafflan sa...

Klart du står ut en vecka till för tänk SEN så fint det kommer att bli!! :DD
Sv: Skorna som min yngsta köpt finns i en boutiqe på vår centralort (Kungshamn), tyvärr har dom ingen hemsida men jag har sett dom i en postorderkatalog, vet bara inte vilken.