torsdag 6 mars 2014

Den är för stor...

Handväskan alltså,
vet inte ens om den är så liten så att den faller in i kategorin handväska heller,
men eftersom jag inte är så tjejigt överförtjust i väskor utan vill att det praktiskt ska gå och packa en del prylar så är det helt uppenbart den här storleken jag behöver...
Ja ja...
Mitt problem den här morgonen är att jag inte hittar min vatteflaska,
min halvlitersflaska,
jag VET att den finns i väskan,
men det finns ju gränser för hur mycket man kan riva runt och vräka ut prylar när man samåker i en bil med 3 killar...
tycker att jag oftare och oftare står och rotar omkring så sakerna flyger omkring,
men till ingen nytta...
- eller så är det bara så att jag måste städa ur den - rationalisera lite typ... 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan omöjligt behöva släpa omkring på allt det där! RENSA!!