söndag 10 mars 2013

Veckans lärdom:

Man får GRYM träningsvärk av att klättra ner för 120 meter stege,
jo då,
jag menar verkligen 120 meter,
det är inte nån'slags överslags uppskattning,
typ som att man säger att man sprungit 100 mil när man tycker att man sprungit långt,
utan vi snackar verkligen 120 meter stege,
bara s'att ni vet OM ni funderar på att göra det,
det gjorde jag inte,
funderade alltså,
utan jag gjorde mest som jag blev tillsagd att göra,
på jobbet,
synd bara att jag glömde att tänka på att den sortens ansträngning skulle kunna behöva kompletteras med lite stretchning efter,
hjärnan måste ha tänkt,
"humh,
det var ju bara nerför,
äsch,
det var ju ingen ansträngning",
jo men serru' hjärnan,
det var det,
- kom ihåg det nästa gång...

// hon som har grava problem med att resa sig från soffan samt gå ner för trappan till bottenvåningen idag...

 SJUKT nöjd tjej i lördags - innan träningsvärken kom...!
Updatering Måndag: jo'rå, det gör precis lika ont idag...
Updatering Tisdag: fortfarande aaajjjjj...

2 kommentarer:

Sus sa...

FY vad högt! Har man säkerhetsgrejor på? Eller är det freestyle?

Helena m. 4 sa...

ha ha,
supermassa säkerhetsgrejjer,
givetvis,
men du skulle se vad jag gjorde innan...
sååååååå coooooooolt !
Och det är på jobbet liksom... kan man ha det bättre ?
:-)