måndag 31 december 2012

Vackert & gott nytt år !

Gott nytt år på er alla som hänger här med mer eller mindre regelbundenhet,
ni gör mig så glad,
tack för att ni vill vara med,
tusen tack för de kommentarer ni skriver,
och jag hoppas att vi fortsätter träffas under nästa år...
- som jag för övrigt bestämt redan nu ska bli ett fantastiskt och glamouröst, friskt och hälsosamt år !

Har inte hunnit (läs: orkat) ta några bilder på mina fynd än,
men det kommer,
jag drabbades av den stora tröttman häromdagen,
i kombination med en elak förkylning som gör att jag nyser sisådär 10 gånger på raken,
jättejobbigt,
och snorar och snörvlar,
inte bra alls,
eftersom jag nu har en ledig vecka där jag tänkt mig att träna och annat hälsosamt...
*suck*
men detta har inget med rubriken att göra,
det vackra var på jobbet häromdagen,
tahdahh:
Fint va' ?
- jag har andra coolare bilder också, men kan inte lägga upp dem här, för då blir det uppenbart var jag jobbar - och så kan vi ju inte ha det... 

Tjingeling,
- och så ses vi nästa år igen va' ?

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Gott Nytt År!

Fru Venus sa...

Ett riktigt gott nytt år önskas alla ni i spenaten :-)

Singelmamman sa...

Ett Gott Nytt, friskt och hälsosamt År önskar även jag dig!