fredag 19 april 2013

Varför bryta en trend...?

Åkte en sväng till Stockholm igår,
dels för att tända ett ljus hos mamma,
 (och jag lyckades springa på 2 gamla skolkamrater från lågstadiet...!)
men även för att svänga förbi Mona och hennes nyaste projekt Outlet Bromma,
(där det blev köpt lite mer saker än först tänkt, tack vare Monas väninna som "underhöll" mig vid kassadisken medan Monas man slet med det nya trilskande kassasystemet... stackarn...)
och för att avsluta kvällen med att gå och titta på en gammal klasskompis och hennes lilla enmans(kvinnas?)föreställning på en liten teater i korsningen Odengatan/Sveavägen,
så lite shopping blandat med socialt umgänge,
superbra koncept,
- och till o med bilresan hem gick hyffsat snabbt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Meeeen! Jag vill ju att du svänger förbi här ju!!! Monas outlet måste jag checka in!

Anonym sa...

Där var ju jag med, såg vi varann? Jag hade turkos tunn dunjacka :-)
Husfruen Kicki

Helena m. 4 sa...

Cissi - jag veeeet... lovar att försöka nästa gång. Hade du åkt in mot stan lite senare hade vi kunnat ta samma T-bana ;-)

Helena m. 4 sa...

Kicki - det gjorde vi garanterat.
Jag var där ganska tidigt eftersom jag visste att jag skulle vidare, jag är blond, hade en rosa jacka och svarta byxor...