lördag 16 oktober 2010

Hilfe - lite hjälp här nu va' ?

Okej,
Jag fick ett par riktigt bra bilder på gårdagens värdinna,
hon satt ju liksom där rakt över bordet så det var ju svårt att missa,
dock har jag under de 5 månader bloggen funnits inte fått en enda kommentar av henne,
så en naturlig fråga blir ju om hon hittat hit till Spenaten ?
- men tanke på hennes geografiska kunskaper tvivlar jag ju starkt...

Såååååå,
Nu tänkte jag såhär,
en del av er där ute är ju "hemlisar" och doldisar,
och har jag er på bild lägger jag givetvis inte ut er,
men med Mona så är det bara larvigt trams det här med att hon duckar som en elastisk elektrisk ål så snart en kamera kommer fram, eller hur ?
Hon är ju jättesnygg - man ser ju lätt vem äldsta dottern brås på...
(även om den bilden verkar saknas på hennes blogg nu)

Ska jag eller ska jag inte lägga ut finbilderna på henne ?
Hjälp mig...
// tveksam i Spenaten

3 kommentarer:

Sus sa...

Inte utan tillstånd =)

MonasUniversum sa...

Alltså på riktigt så tycker jag att jag ser avskyvärd ut på bild. Det finns ytterst få foton på mig de senaste 20 åren. På gott och ont. T ex så finns inga bilder alls på mig och talibanen. Men, jag får leva med det.

Och jag HAR hittat hit, för länge sen, men jag är världens sämsta på att kommentera. Jag springer förbi alla favoritbloggar och lämnar som sagt sällan avtryck.

Måste kamma till mig.

Agneta sa...

Fick du lov att lägga ut någon bild? Jag vill se hur hon ser ut!