onsdag 27 oktober 2010

Är man kärring nu eller ?

Stod länge framför tidningshyllan i affären igår och funderade på att köpa hem en "skvallertidning" (känns väldigt 90-tal det uttrycket...)
- ja ja iallafall,
det slutade med att jag gick därifrån utan någon skrikig sliskig rubriktidning, trots att de lockade med både Katie Holmes, paret Beckham och Brad Pitt,
inte alla inblandade i samma grej men väl blandade i samma tidning,
inget lockade tillräckligt mycket för att ens spendera 19 kr på...

Det är inte så att ointresset finns, för jag läser gärna sånt' här hos frisören, men jag kom på att jag hade en bok hemma som jag hellre ville sätta mig och läsa...
- så det är ju inte utan att man undrar, är man kärring nu ?

4 kommentarer:

Chrissan sa...

Kärring?
Beror väl på vilken bok du läser.;)

Stina sa...

Exakt! Och jag tycker plötsligt att Mix Megapol har sådan skön blandning av gamla och nya låtar ;-)

Helena m. 4 sa...

Stina - själv blir jag mest deprimerad av att den musik jag tycker är bra räknas som den gamla i mixen...

Helena m. 4 sa...

Chrissan - den engelska "The Scarpetta factor" av Patricia Cornwell, jättebra författare !