lördag 18 augusti 2012

Njaaaaa...

okej,
måste väl erkänna att jag inte blev helt supertaggad att springa av era tillrop,
(har dock viss förståelse för att ni har egna liv/fester/löplopp/mm. att leva)
missförstå mig rätt nu,
Cecilia (som replikerade snabbt som en kobra) och Chrissan - det var nog tack vare er jag kom ut över huvud taget,
ja,
och makens tillrop hjälpte väl lite också,
(eller tillrop och tillrop, "ut med dig nu" är väl ett slags tillrop va'?)
men men,
ut kom jag i alla fall,
och runt kom jag,
total sträcka: 6,35 km
MEN, 
och det finns ett stort men...
jag fick kramp i de så kallade "övre magmusklerna" i höjd med revbenen,
så det blev en runda som vi kan kalla "intervaller medelst gång",
dock markerade jag alla gångsträckor,
så när dessa raderats från datorn blev det ändå 5,78 km kvar som sprungits med en medelfart på 6,26/km,
- ganska bra, ganska trött, ganska nöjd...


4 kommentarer:

Anna sa...

MEN KOOOOOM IGEEEEN NU DÅ! NY DAG, INGA NYA URSÄKTER!!! UT OCH SKUBBA MÄNNISKA!! PÅ MOMANGEN!!

SÖNDAG ÄR BÄSTA LÖPARDAGEN. JODÅ. NYA REKOOORD!!!

Typ så då?

Anonym sa...

Snabb som en kobra :-) Bra jobbat! Om ett par dagar ses vi!

Malla sa...

men du, det var ju skitbra!
vad roligt att vi kommer ses snart! :)

Helena m. 4 sa...

Tack söta goa alla,
det kändes faktiskt väldigt bra efteråt,
och jag är sporrad inför rundan idag...