lördag 31 december 2011

Avslutar uppåt !

Jag har ju glömt att vara lite tacksam också,
för det är jag verkligen,
även om det här året varit en prövning på mer än ett sätt,
så har samtidigt ni som läser mångdubblats,
och det är ju hur kul som helst,
följarna har också blivit fler,
och varje gång jag via statistiken hittar en ny blogg där jag ligger med på någons läslista blir jag jätteglad,
verkligen jättejätteglad !

Jag har garanterat inte hittat er alla,
men förvånande många...
(förvånande i betydelsen "oj-vad-många-som-läser-lilla-mej")
och - känner du att du tillhör den okända skaran och vill ha ett besök eller två är det ju bara att säga hej bland kommentarerna...

Nu ska jag laga god mat till familjen,
det blir finaste delen av en oxe, gratängad potatis, räkor rörda i creme fraiche, rom och dill och lite till,
och till det ska vi dricka gott,
och göra egen glass,
(och skiter sig det så har vi back-up-glass i frysen...)
Gott Nytt på er alla !
Uppdatering:
Tack vare ett fejsbook-tips från Fia Fit blev det även chokladfondant med hallon och vaniljglass till efterrätt:

Inga kommentarer: